هیچی! همین که می بینی!
خیلی وقته که آپ نکردم. دلم تنگ شده. واسه همه چیز. واسه این وبلاگ.. واسه روزهای خوش و بی دغدغه.. واسه اون آرزوهای تر و تازه یی که کم کم دارن بی رنگ و بی حال می شن... واسه خودم!
سیاسی
تورم
تورم از ۱۳ درصد ابتدای کار احمدی نژاد رسید به ۱۸ درصد. تازه اونم بیشتر فشارش رفت رو اقشار کم درآمد. یعنی چی شد؟! شد برعکس همه شعارای احمدی نژاد و انتظارات مردم!
چه خبره؟!
با عقل جور درنمیاد! خیلی دلم می خواد بدونم چی اون پشت پرده ست. کیا دستشون تو کاره! کی این روزنامه ها رو می چرخونه که از اول شروع کار احمدی نژاد شب و روز و روز و شب دارن تخریبش می کنند و تو سرش می زنن و مسخرش می کنن! اونا هیچی، دیگه رادیو و تلویزیون هم زیر زیرکی حسابی داره زیرآب می زنه. یجوری هم تحریف می کنه که هیچکس نفهمه، جز کسایی که حسابی سرشون تو کاره!
نقد نگفته ها!!!
تابلو بود دیگه! صدای عدالت و.. اون یکی چی بود؟! هنوز حرف نزده انتقاد می کنند! خییییلی تابلویید! واقعا به نظر من هرکی اینارو ببینه و بازم به این تخریبهایی که علیه دکتر احمدی نژاد تو مطبوعات چاپ میشه اعتماد کند...همچین یهجورایی با خودش روراست نیست!! آخه خیلی تابلوئه!!!
دلم واسه احمدی نژاد می سوزه. نه واسه اینکه اینهمه الکی الکی تخریبش می کنن. واسه اینکه چار تا انتقاد درتس حسابی هم که هست لا به لای این همه جوسازی گم میشه!
آهای حداد عادل!
از اونور هم که نامه تند احمدی نژاد به حداد عادل(ای حداده.......!!!). حسابی دیگه ایندفعه بهش توپیده بود! از اونور هم حداد همچین مظلومانه جواب داده بود، واقعا دل آدم براش کباب میشه!
من اصلا به این قضیه کار ندارم.
آقای حداد عادل! به عنوان یک شهروند ایران، بهت می گم تو به چه حقی اون مهمونی رو گرفتی؟! برای چی!؟ اگه تو یادت رفته، ما یادمون نرفته که شهید بهشتی چجوری کار کرد و زحمت کشید تا قانون اساسی رو نوشتن.. یادمون نرفته سهمیه دو چایی در روز! واقعا از خودت خجالت نمی کشی؟! بعد هم با کمال پررویی پا میشی میای میگی میلیاردی نبوده؟!! نه پس... راحت باش شما!!
بعدش هم که اینجوری به جای دفاع از دولت عدالت محور، میای هی الکی خرابش می کنی! امیدوارم راست بگی و همچین قصدی نداشته باشی! خدا از تقصیراتت بگذره! من که به شخصه راضی نیستم!
سخنرانی در قم
اوه اوه... سخرانی احمدی نژاد تو قم کولاک بود! چی گفتی دکتر؟! حسابی زدی به سیم آخر!! میکشنت ها؟! همچین هم می کشنت که مثل علی(ع) آخرش مردم از هم بپرسن مگه علی نماز می خوند که تو مسجد کشتنش؟!!!!
مشایی.. خوب یا بد؟!
یه چیز دیگه هم که تو این چند وقت اتفاق افتاد جریانات مربوط به رحیم مشایی بود. از اونور نفهمیدم آخرش چی گفته بود که گفتن بر ضد علم الهدی بوده(نفهمیدیم بالاخره راست می گفتن یا نه!!). البته ما شنیدیم گفته رنگ سیاه در اسلام مکروهه و از این حرفا. خب راست گفته!!! از اونور گفتن از دکتر چی چی، معروف به دلال رابطه ایران آمریکا دعوت کرده بیاد ایران.(بعدا هم تو روزنامه خوندم خود این دکتره گفته احمدی نژاد ازش دعوت کرده!!! من که به روزنامه ها دیگه هیچ اعتمادی ندارم!) از اونور تخت جمشید رو به عنوان مکان رسمی سال تحویل اعلام کرده(خب مگه چیه؟!! خیلی هم خوبه! دمش گرم!).
همه اینا به کنار، از طرفی دخترش با پسر احمدی نژاد مزدوج شده!!!(البته ازدواجشون جالب بود و قابل توجه مسئولین محترم مدعی شیعه علی بودن! ۳۰و ۴۰ نفر کلا دعوت بودن، حتی شام هم به ملت ندادن. بی هیچ تجملاتی. ایول جدا. احمدی نژاد پسر! مبارکه!).
خلاصه اینکه ما بالاخره نفهمیدیم کی به کیه!
دانشگاهی(!)
بله! دانشگاه هم که دیگه کم کم داره خسته کننده میشه با این درسای مسخره به درد نخور تکراری(تو این تکراری کلی حرفه! فکر کنید.. می فهمید!!). حال نمی ده اصلا. نمی دونم چرا همه چیز اینقدر زود برام تکراری می شه! به ثبات شخصیت مربوطه یعنی؟!
کلی اردو و کوهنوردی گذاشته. یه هفته ست می خوام برم ثبت نام کنم، یادم میره. آخه اینم وقته گذاشتن؟! ۷ تا ۹ شب! اونم کجا؟! خوابگاه! فکر کنم تا الآن پر شده باشه.
فردا هم یه امتحان دارم که تا دیروز نمیدونستم. حالام اینقدر حالم گرفتست که حوصله درس خوندن ندارم! به جاش اومدم تو نت(پس واسه چی ۶ صبح پاشدم؟!).
خلاصه که حاگیری حسابی دانشگاه. میخوام ترک تحصیل کنم اصلا من.......
دوتا نشریه تو فکر بودم بزنم، درست سر بزنگاه کامپولوتر خراب شد! من نمیفهمم چرا اینقدر بدشانسم؟! هان!؟ واسه چی؟!!!
شخصی
به اینا چه!؟ به همین خواننده ها! شخصی یعنی شخصی! اگه قرار باشه همه بدونن که میشه عمومی آی کیو (IQ)!
خب حالا مثلا چی میخوام بگم؟! مثلا حالم گرفتست.. حوصله ندارم... نمی دونم از این حرفا! کی حال خوندنشو داره؟!
پس بیخیال دیگه کلا اکی(O.k)!؟
پی نوشت(پی نوشت که جزو تیتر نیست. چرا نمی فهمی هان؟!)
چه تحولاتی عظیمی اندر زندگی من دارد رخ می دهد. دارم کم کم مضطرب و وحشت آلوده می گردم! نمی شود ۹ سال پیش از خواب بیدار شوم؟!!!
راستی، بعضیا چجوری اینقدر خوش و خوشحالن؟! خوش به حالشون!
آرزو خانم! خواهرو! ببخشید که بهت سر نمی زنم... بخدا حال و حوصله ندارم اصلا!