بزن باران

...بزن باران

 
بزن باران، بهاران فصل خون است
بزن باران که صحرا لاله گون است
 
بزن باران که به چشمان یاران
جهان تاریک و دریا واژگون است
 
بزن باران که دین را دام کردند
شکار خلق و صید خام کردند
 
بزن باران خدا بازیچه ای شد
که با آن کسب ننگ و نام کردند
 
بزن باران به نام هر چه خوبیست
به زیر آوار گاه پایکوبی است
 
مزارع تشنه، جویباران پر از سنگ
بزن باران که وقت لایروبیست
 
بزن باران و شادی بخش جهان را
به باران شوق و شیرین کن زمان را
 
به بام غرق در خون دیارم
به پا کن پرچم رنگین کمان را
 
بزن باران که بی صبرند یاران
نمان خاموش، گریان شو، ببارن
 
بزن باران، بشور آلودگی را
ز دامان بلند روزگاران

برف پاییزه...

برف؟!

 به این زودی...؟

برف در مشهد

تجمع اعتراض آمیز دانشحویان دانشگاه های مشهد

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه های مشهد

بعد از آنكه صبح دیروز سخنگوي قوه قضائیه رسما از بي گناهي متهم پرونده جاسوسی هسته ای خبر داد، مردم و دانشجویان دانشگاه های مشهد، به ابتکار جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد،در مقابل دبیرخانه قوه قضائیه دست به تجمع اعتراض آمیز زده و از اهمال کاری در برخورد با مفسدان اقتصادی و امنیتی و تسامح در برابر وطن فروشان به شدت انتقاد ....

 

ادامه نوشته

میلاد علی بن موسی الرضا(ع) مبارک

سلام

امروز روز ولادت آقا علی بن موسی الرضاست. سرور من، مولای من، امام من...

امام رضا رو خیلی دوست دارم. بیشتر از اونی که تصورشو بکنید. گرچه که فکر نمی کنم با اینهمه گناهکاریم، امام رضا هم منو دوست داشته باشه.
مشهد رو دوستش دارم، فقط و فقط به خاطر امام رضا(ع)!

گاهی با خودم فکر می کنم اگه من توی یه شهر دیگه بودم یا امام رضا توی ایران شهید نشده بود، اونوقت چی..
یکدفعه احساس تنهایی می کنم... فکر می کنم که اونجوری چقدر از معنویات دور می شدم.
به واسطه وجود مبارک حرم حضرت رضا توی شهرمونه که هر چند وقت یکبار که گذرمون به حرمش میافته، شارژ ایمان و امید و آرامشون تا ته پر میشه و آمپر بالا می زنه! 

امام رضا جونم! چقدر وقتا بوده که حرمت تنها پناهگام بوده.. چه وقتا که عقده هامو فقط پیش تو باز کردم.. چه وقتایی که فقط به واسطه حضور شما آرامش پیدا کردم... اگه شما نبودید چی می شد؟!!

*       *         *

راحت می تونید حس کنید! وقتی وارد حرم میشید، هرچه که به ضریح مطهر نزدیک و نزدیکتر میشید، وزش موج انرژی رو، مثل یک نسیم خنک می تونید با تمام وجودتون حس کنید. آرامش پیدا می کنید، رقت قلب، رضایت...

*        *        *

منم به مناسبت میلاد ثامن الحجج، معین الضعا، غریب الغربا، شمس الشموس، عالم آل محمد،
حضرت علی بن موسی الرضا،
یه عیدی کوچیک واستون دارم:

آهنگ منتشر نشده بسیار زیبا درباره مشهد مقدس و امام رضا(ع) با نام

شهر خدا - علیرضا عصار

آپلود شده توسط خودم!

عیدتون مبارک!