*دوباره پیشبینی های این بنده حقیر و بی توجهی های شما بزرگواران!!!*

طبق تحلیل های اینجانب-تحلیلگر ارشد خانواده...خودم البته!!!- فتنه بعدی با قالیباف کلید خواهد خورد و اینبار سکولارها، مخالفان نظام، لیبرالها و... پشت سر این مرد صف خواهند کشید.
و البته بهایی ها و منافقین اینبار پشت صحنه خواهند بود. حتی شاید حضور سکولارها و مخالفین نظام نیز پررنگ نشود.(البته فکر نکنید مواضع قالیباف مثل موضع موسوی می شود..نه اصلا! اتفاقا سعی خواهد کرد تا حزب اللهی ها و گوش بفرمان های امام خامنه ای را هم به سمت خود متمایل کند. اما نکته اینجاست که باید موضع او را اینبار نه از سخنرانی هایش، که از اطرافیانش و طرفدارانش شناخت..این را آویزه گوشتان کنید!)
اینبار تشخیص حق از باطل سخت تر خواهد بود.
خدا بخیر گذراند.
دو حالت ممکن است:

1- رای دادن مردم به فردی با منش احمدی نژاد-مثل دکتر جلیلی، یا الهام- یا کمی معتدل تر از وی-مثل حداد عادل- که البته پیش بینی آن کمی سخت و نامحتمل است، همانطور که بار اول انتخاب احمدی نژاد نامحتمل به نظر می رسید.
2-رای آوردن کسی مثل قالیباف که لیبرال منش بوده و در برابر ساختن چهرهای تند از احمدی نژاد، خود را معتدل و منطقی نشان می دهد.

حالت سومی نیست. اصلاح طلبان یا چهره ای مثل موسوی حتی دیگر رای نخواهد آورد. چون اولا کسانی که در فتنه 88 فکر می کردند تقلب شده دیگر رای نخواهند داد. دوما بماندو وقت ندارم.
والسلام